A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Московський навчально-виховний комплекс Липоводолинської селищної ради Сумської області

12 січня 2021 (5-11 класи)

5 клас

Математика

Тема. Дріб як форма запису частки від ділення двох натуральних чисел.

Переглянути відео https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Math-5th-grade+2020/courseware/42f579ba300447f5a8096ad9fc60aa5b/d66fa29ef6d04084aeda364966e57fbf/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BMath-5th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%402b4abbec95534c3cbf600b2cd89abc6b.

Домашнє завдання. 1.Повторити п. 25.

2.Розвязати № 693, 696, 698, 700.


Зарубіжна література

Тема. Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.).

Т.Л. Початкові поняття про сюжет, повість.

Домашнє завдання.

1.Опрацювати статтю підручника про Марка Твена (с. 156-161).

2. Прочитати повість «Пригоди Тома Сойєра» (за підручником). Вміти переказувати.


Англійська мова

Тема. Свята. Різдво. Прийменники часу. Модальне дієслово must.

Опрацювати с.112-114.

Домашнє завдання.

1.Переказувати текст впр. 2 с.112.

2.Виписати нові слова в словник, виконати завдання в РЗ.

3.Переглянути відео словник з теми та виписати нові слова:

https://www.youtube.com/watch?v=GXWZbncjBtY

https://www.youtube.com/watch?v=yX75Gc-LyJA


Образотворче мистецтво

Декоративно-прикладне мистецтво. Витинанка. Композиція «Сніжинка».

1. Опраювати конспект уроку за посиланням https://vseosvita.ua/library/dekorativno-prikladne-mistectvo-vitinanka-kompozicia-snizinka-189904.html

2. Виготовити сніжинку-витинанку за поданим зразком.


Історія

Переглянути відеоурок «Козацька Україна» за посиланням https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=kp4w1wNqTX0&feature=youtu.be

Домашнє завдання.

1.Опрацювати параграф 14.

2.Виконати завдання 3, с. 104.


6 клас

Математика

Тема. Відсоткові розрахунки.

Переглянути відео https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Math-6th-grade+2020/courseware/45e7b863d1534d43bec436387f0b6d72/5d94d2a524e04abc91110224428b4b16/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BMath-6th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%403a85aeb594d54eba8b3500b4a77f5ba2

Домашнє завдання. 1.Повторити п. 19.

2.Розвязати  № 822, 834, 840.


Зарубіжна література

Тема.  А.П.Чехов (1860-1904).  «Товстий і тонкий».

Домашнє завдання.

1.Вивчити теоретичний матеріал, розглянутий на уроці.

2.Скласти план розповіді про А.П.Чехова.

3.Прочитати оповідання «Товстий і тонкий».


Англійська мова

Тема. Улюблена їжа. Їжа для здоров'я.

Домашнє завдання.

1. Виконати впр.4, с.94 письмово.

2. Вивчити нові слова теми.


Українська література

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…».Настрої і почуття, висвітлені в поезіях. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей.

1. Опрацювати конспект уроку за посиланням https://naurok.com.ua/urok-stanislav-chernilevskiy-teplota-rodinnogo-intimu-zabula-vnuchka-v-babi-cherevichki-nastro-ta-pochuttya-visvitleni-v-poeziyah-lyubov-dobrota-visoka-duhovnist-obraz-r-63172.html

2. Переглянути відео поезії за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mMT9m4CgtZA


Географія

Тема. Практична робота. Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою.

Домашнє завдання. Повторити § 29-33.


9 клас

Англійська мова

Розділ. Наука і відкриття в нашому житті.

Тема. Відомі винахідники світу.

Ознайомитися з новими словами, с.118.

Виконати письмово впр.7 а, с.121.


Англійська мова

Тема. Брати Райт – піонери авіації.

Опрацювати лексико-граматичні завдання на картках, які розміщені у Viber-групі.


Геометрія

Переглянути навчальне відео за посиланням та виконати відповідні записи у зошиті https://www.youtube.com/watch?v=XtLEw8wZOAw

Домашнє завдання. 1.Повторити п.12.

2.Розвязати № 12.22; 12.26; 12.29.


Географія

Тема. Вторинний сектор господарства. Виробництво та постачання електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення. Паливно-енергетичний баланс.

Переглянути відео урок «Електроенергетика світу» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Mdk-je4ccvI

Домашнє завдання.1. Опрацювати § 21 с.78.

2.Скласти розгорнутий план прочитаного.

3.Дати відповідь на запитання с. 85.


Хімія

Тема. Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи – органогени.

Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fCtum9lhPeo

Домашнє завдання. 1.Опрацювати § 26.

2.Розв’язати завдання 99, с. 133, скласти порівняльну таблицю «Спільні та відмінні ознаки органічних і неорганічних речовин».


Фізична культура

Тема. Правила безпеки під час занять волейболом. Фізична підготовка. Пересування різними способами. Техніка виконання верхньої прямої подачі та нападаючого удару. Техніка передачі та прийому м’яча двома руками зверху та знизу. Рухлива гра «Піонербол».

Переглянути навчальні відео за посиланнями:

1.«Волейбол. Подача» https://www.youtube.com/watch?v=3YVGBFBi1qY

2.«Техніка виконання нападаючого удару» https://www.youtube.com/watch?v=5w0RCXMZdBM

3.«Волейбол. Нападаючий удар» https://www.youtube.com/watch?v=wMBPMtps_NM

Домашнє завдання.

1.Виконувати комплекс стрибкових врав https://www.youtube.com/watch?v=TVibsjLZgm0

2.Виконувати імітацію верхньої прямої подачі та нападаючого удару

3.Повторити техніку передачі та прийому м’яча двома руками зверху та знизу.


Інформатика

Тема. Поняття бази даних

Переглянути презентацію за посиланням https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!1850&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH9epdQDbd5tF_Y

Домашнє завдання.

1.Опрацювати п.3.1 с.75-76 (підручник Інформатика (рівень стандарту) 10 (11))

Посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/434-nformatika-rven-standartu-rivknd-lisenko-chernkova-shakotko-10-klas.html

2.Виконати №1 с. 81. Повідомлення розмістити у Viber-групі.


10 клас

Геометрія

Тема. Кут між прямою та площиною.

Переглянути навчальне відео за посиланням та виконати відповідні записи у зошиті

1)https://www.youtube.com/watch?v=-8WBeyR5lJg

2)https://www.youtube.com/watch?v=8PqDPSHzTSI

Домашнє завдання. 1. Опрацювати  п. 12.

2. Розвязати № 12.12; 12.14; 12.18.


Алгебра

Тема. Розвязування задач.

Домашнє завдання.

1.Повторити п. 22.

2.Розвязати № 22.6; 22.10; 22.12 (1,2).


Українська мова

Ненаголошені е, и в корені слова.

1. Переглянути відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=SwsAn3osODc

2. Опрацювати матеріал с.85-89, впр. 7.


Фізика

Тема. Постулати теорії відносності. Релятивістський закон додавання швидкостей.

Переглянути відео https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Physics-10th-grade+2020/courseware/e82cc36c52044dad8ea331b04a275268/3ddbe28507aa445c8a8d33ac1b1d0339/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BPhysics-10th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%4060223c007680417e85b0c681ca69f62f.

Домашнє завдання. 1.Опрацювати § 24.

2.Виконати вправу 24 (2,3).


Англійська мова

Тема. «Communication technologies». Сучасні засоби комунікації.

Вивчити слова, с.115.

Виконати письмово впр. 5, с. 115.


Інформатика

Тема. Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції.

Переглянути презентацію за посиланням

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1280&ithint=file%2cpptx&authkey=!ADsAfmAoxu3cFi0

Створити презентацію «Дизайн і його тенденції».

Домашнє завдання.

1.Здійснити пошук інформації з теми «Історія графічної культури», підготувати виступ (текстовий документ, презентація тощо).

2.Роботу розмістити на Google-диску, надати доступ, для перегляду і редагуванню учителю і 2 однокласникам


Громадянська освіта

Тема. Школа – простір демократії.

Домашнє завдання. 1.Опрацювати тему 5 с.86-88.

2.Дати відповіді на запитання с. 88.

3.Підготувати захист проєкту «Модель учнівського самоврядування».

 


11 клас

Українська мова

Тире між підметом і присудком у простому реченні. Тренувальні вправи.

1. Переглянути відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=fbb8EYzdRuY

2.  Виконати тестові завдання (завдання у Viber).


Українська література

Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.Євген Маланюк. «Уривок з поеми» –  художнє осмислення трагічної долі України.

1. Переглянути відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=2adSLIN_B1s

2. Опраювати конспект уроку за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/slonyovska-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/21.php

3. Опрацювати матеріал с. 151-156. Ідейно-художній аналіз поезії «Уривок з поеми».


Алгебра

Тема. Перестановки, розміщення, комбінації.

Домашнє завдання. 1.Опрацювати п.14.

2.Розвязати  № 14.3, 14.7, 14.11, 14.14.


Хімія

Тема. Метали: загальна характеристика, фізичні властивості на основі їхньої будови.

Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XEoCB7fbiDQ

Домашнє завдання. 1.Опрацювати § 22.

2.Виконати завдання 1, с. 120 (письмово), завдання 2, 3 (усно).


Фізика

Тема. Відбивання світла. Закони відбивання світла.

Переглянути відео https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Physics-11th-grade+2020/courseware/2d942778ecac4a93ac7e7e23580e6f77/5848069f525e4bbc8bb862c6c2ffb5da/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BPhysics-11th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%4023608456bc6f44d9bcdef3049c6b2904.

Домашнє завдання. 1.Опрацювати § 25.

2.Виконати вправу 25 (3,4).


Англійська мова

Тема. «The history of mobile phones». Історія виникнення мобільних телефонів.

Вивчити слова, с.122.

Відповідати на запитання впр. 3 с, с.123.


Захист України

Тема. Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча кровотеча найбільш поширена причина серед попереджуваних смертей після травматичного ушкодження. Алгоритм дій при кровотечі.

Переглянути навчальне відео «Як зупинити кровотечу! Перша медична допомога» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=axoYUEzW1ck&feature=emb_logo

Домашнє завдання.

1.Опрацювати конспект за посиланням https://kulturologia.at.ua/news/tema_5_nadannja_domedichnoji_dopomogi_pri_krovotechakh/2020-04-23-11

2. Вивчити алгоритм дій при кровотечі.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень